
Nowoczesne hotele – czym chcÄ… przyciÄ…gnąć CiÄ™ hotelarze?
Współczesna branża hotelarska rozwija się w tempie coraz bardziej dynamicznym. Hotelarze, nawet ci mniejsi, już dawno dostrzegli, że oferowanie klientom wyłącznie spektrum standardowych usług przestało wystarczać. Stąd też, odwiedzając hotele coraz częściej możemy spotkać się z coraz to nowymi innowacjami.
Nowoczesne szlafroki – czym chcÄ… przyciÄ…gnąć CiÄ™ hotelarze?
Jakie będą podstawowe odpowiedzi na pytanie pod tytułem: czym chcą przyciągnąć Cię hotelarze? Oczywiście, to, co rzuca się w oczy w pierwszej kolejności, to tak zwana personalizacja usług. Naturalnie, będzie ona wyglądać inaczej w zależności od standardu hotelu, w jakim się zatrzymamy. Tym niemniej, nawet w zwykłych, relatywnie niedrogich hotelach coraz częściej możemy napotkać na takie rozwiązania, jak na przykład ręczniki lub szlafroki z logo hotelu, prezenty powitalne dla gości czy mailing z podziękowaniem za pobyt oraz zaprosinami do ponownych odwiedzin, które otrzymujemy kilka dni po opuszczeniu hotelu.
Rzecz jasna, to jeszcze nie wszystko. WspółczeÅ›nie hotele naprawdÄ™ dbajÄ… o to, aby nawiÄ…zać z klientem możliwie jak najbardziej osobistÄ… relacjÄ™. StÄ…d też nie należą do rzadkoÅ›ci np. takie rozwiÄ…zania, jak oferowanie staÅ‚ym klientom pobytu w droższym pokoju, jednak bez zmiany opÅ‚aty. Czy w ten sposób hotele narażajÄ… siÄ™ jednak na wyższe koszty tylko po to, żebyÅ›my poczuli siÄ™ docenieni oraz zauważeni, jako goÅ›cie? OczywiÅ›cie, że nie. Jest to po prostu jeden z bardziej sprytnych tricków: apartament premium zostanie nam zaproponoway wyłącznie wtedy, gdy dany hotel ma akurat wolnych kilka pokojów tego rodzaju. Koszty obsÅ‚ugi(sprzÄ…tanie itd) apartamentu sÄ…, co do zasady prawie takie same, jak w przypadku zwykÅ‚ych pokoi, przez hotel może w ten sposób “zapunktować” u klienta caÅ‚kowicie za darmo.
Inne tricki hotelarzy
Na, co jeszcze możemy liczyć odwiedzajÄ…c hotele? Wystarczy wpisać w wyszukiwarce frazÄ™ pt. szlafroki – czym chcÄ… przyciÄ…gnąć CiÄ™ hotelarze? Zobaczymy wtedy, jak obszerny jest wachlarz wszelkiego rodzaju bonusów, przy pomocy, których hotele starajÄ… siÄ™ nas skusić. Coraz częściej spotykanymi rozwiÄ…zaniami sÄ…, wiÄ™c np. losowania “goÅ›cia dnia” lub też imienne zaproszenia do skorzystania z restauracji hotelowej lub SPA, jakie znajdujemy po zameldowaniu siÄ™ w pokoju. Hotele niemal standardowo prowadzÄ… także nie tylko swoje strony internetowe, ale również strony typu fanpage na Facebooku a także blogi, z których dowiemy siÄ™ np. na czym polega Savoir Vivre w restauracji hotelowej.