Nowoczesne hotele – czym chcą przyciągnąć Cię hotelarze?

Nowoczesne hotele - czym chcą przyciągnąć Cię hotelarze

Współczesna branża hotelarska rozwija się w tempie coraz bardziej dynamicznym. Hotelarze, nawet ci mniejsi, już dawno dostrzegli, że oferowanie klientom wyłącznie spektrum standardowych usług przestało wystarczać. Stąd też, odwiedzając hotele coraz częściej możemy spotkać się z coraz to nowymi innowacjami.

Nowoczesne szlafroki – czym chcą przyciągnąć Cię hotelarze?

Jakie będą podstawowe odpowiedzi na pytanie pod tytułem: czym chcą przyciągnąć Cię hotelarze? Oczywiście, to, co rzuca się w oczy w pierwszej kolejności, to tak zwana personalizacja usług. Naturalnie, będzie ona wyglądać inaczej w zależności od standardu hotelu, w jakim się zatrzymamy. Tym niemniej, nawet w zwykłych, relatywnie niedrogich hotelach coraz częściej możemy napotkać na takie rozwiązania, jak na przykład ręczniki lub szlafroki z logo hotelu, prezenty powitalne dla gości czy mailing z podziękowaniem za pobyt oraz zaprosinami do ponownych odwiedzin, które otrzymujemy kilka dni po opuszczeniu hotelu.

Rzecz jasna, to jeszcze nie wszystko. Współcześnie hotele naprawdę dbają o to, aby nawiązać z klientem możliwie jak najbardziej osobistą relację. Stąd też nie należą do rzadkości np. takie rozwiązania, jak oferowanie stałym klientom pobytu w droższym pokoju, jednak bez zmiany opłaty. Czy w ten sposób hotele narażają się jednak na wyższe koszty tylko po to, żebyśmy poczuli się docenieni oraz zauważeni, jako goście? Oczywiście, że nie. Jest to po prostu jeden z bardziej sprytnych tricków: apartament premium zostanie nam zaproponoway wyłącznie wtedy, gdy dany hotel ma akurat wolnych kilka pokojów tego rodzaju. Koszty obsługi(sprzątanie itd) apartamentu są, co do zasady prawie takie same, jak w przypadku zwykłych pokoi, przez hotel może w ten sposób “zapunktować” u klienta całkowicie za darmo.

Inne tricki hotelarzy

Na, co jeszcze możemy liczyć odwiedzając hotele? Wystarczy wpisać w wyszukiwarce frazę pt. szlafroki – czym chcą przyciągnąć Cię hotelarze? Zobaczymy wtedy, jak obszerny jest wachlarz wszelkiego rodzaju bonusów, przy pomocy, których hotele starają się nas skusić. Coraz częściej spotykanymi rozwiązaniami są, więc np. losowania “gościa dnia” lub też imienne zaproszenia do skorzystania z restauracji hotelowej lub SPA, jakie znajdujemy po zameldowaniu się w pokoju. Hotele niemal standardowo prowadzą także nie tylko swoje strony internetowe, ale również strony typu fanpage na Facebooku a także blogi, z których dowiemy się np. na czym polega Savoir Vivre w restauracji hotelowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj