Nowoczesne hotele - czym chcą przyciągnąć Cię hotelarze

Nowoczesne hotele – czym chcÄ… przyciÄ…gnąć CiÄ™ hotelarze?

Współczesna branża hotelarska rozwija się w tempie coraz bardziej dynamicznym. Hotelarze, nawet ci mniejsi, już dawno dostrzegli, że oferowanie klientom wyłącznie spektrum standardowych usług przestało wystarczać. Stąd też, odwiedzając hotele coraz częściej możemy spotkać się z coraz to nowymi innowacjami.

Nowoczesne szlafroki – czym chcÄ… przyciÄ…gnąć CiÄ™ hotelarze?

Jakie będą podstawowe odpowiedzi na pytanie pod tytułem: czym chcą przyciągnąć Cię hotelarze? Oczywiście, to, co rzuca się w oczy w pierwszej kolejności, to tak zwana personalizacja usług. Naturalnie, będzie ona wyglądać inaczej w zależności od standardu hotelu, w jakim się zatrzymamy. Tym niemniej, nawet w zwykłych, relatywnie niedrogich hotelach coraz częściej możemy napotkać na takie rozwiązania, jak na przykład ręczniki lub szlafroki z logo hotelu, prezenty powitalne dla gości czy mailing z podziękowaniem za pobyt oraz zaprosinami do ponownych odwiedzin, które otrzymujemy kilka dni po opuszczeniu hotelu.

Rzecz jasna, to jeszcze nie wszystko. WspółczeÅ›nie hotele naprawdÄ™ dbajÄ… o to, aby nawiÄ…zać z klientem możliwie jak najbardziej osobistÄ… relacjÄ™. StÄ…d też nie należą do rzadkoÅ›ci np. takie rozwiÄ…zania, jak oferowanie staÅ‚ym klientom pobytu w droższym pokoju, jednak bez zmiany opÅ‚aty. Czy w ten sposób hotele narażajÄ… siÄ™ jednak na wyższe koszty tylko po to, żebyÅ›my poczuli siÄ™ docenieni oraz zauważeni, jako goÅ›cie? OczywiÅ›cie, że nie. Jest to po prostu jeden z bardziej sprytnych tricków: apartament premium zostanie nam zaproponoway wyłącznie wtedy, gdy dany hotel ma akurat wolnych kilka pokojów tego rodzaju. Koszty obsÅ‚ugi(sprzÄ…tanie itd) apartamentu sÄ…, co do zasady prawie takie same, jak w przypadku zwykÅ‚ych pokoi, przez hotel może w ten sposób “zapunktować” u klienta caÅ‚kowicie za darmo.

Inne tricki hotelarzy

Na, co jeszcze możemy liczyć odwiedzajÄ…c hotele? Wystarczy wpisać w wyszukiwarce frazÄ™ pt. szlafroki – czym chcÄ… przyciÄ…gnąć CiÄ™ hotelarze? Zobaczymy wtedy, jak obszerny jest wachlarz wszelkiego rodzaju bonusów, przy pomocy, których hotele starajÄ… siÄ™ nas skusić. Coraz częściej spotykanymi rozwiÄ…zaniami sÄ…, wiÄ™c np. losowania “goÅ›cia dnia” lub też imienne zaproszenia do skorzystania z restauracji hotelowej lub SPA, jakie znajdujemy po zameldowaniu siÄ™ w pokoju. Hotele niemal standardowo prowadzÄ… także nie tylko swoje strony internetowe, ale również strony typu fanpage na Facebooku a także blogi, z których dowiemy siÄ™ np. na czym polega Savoir Vivre w restauracji hotelowej.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij